Vapaa

Posted on

Kuva: Pekka Ojaniemi

Peruskoulu käyty ja nyt oon vapaa,
kahlittuna muurolan päihdeklinikal makaan,
enkä todellakaa pakosta,
 ei kukaan mua pakota,
voisin olla nössö ja mun tavarani pakata,
 mennä pakoon vaan, ai omaa ongelmaa?

Opiaattiriippuvuus on se mist tulin kertomaan,
kerro kerro kuvastin,
mitä eilen lupasin,
no olla douppaamatta, mutta taas kerran mokasin,
 mut hokasin,
tokaksikki tokasin,
oon katkolla, katkokävelyy loskassaki,
pärjättävä kitkuissaki,
itkuisenaki vahvempi kuin sitku hakisin,
taas lääkkeet oloon mikä herättää kuolleetkin,
kerron teille rakkaat subunistit,
pystyn oleen aito,
vaik kaulal väärinpäin risti,
 no eipä vissii,
flipidiflippaan, yli 2 viikko ilman kamaa,
houkuttavaa, koukuttavaa,
 tiiän oon koukus, c`moon,
 mut kerron vaan,
en kaipaa mitään moraalisaarnaa,
lailla papin kirkos, laitan kirkot palamaan.

Kuva: Pekka Ojaniemi

 Rap-lyriikan kirjoittaja on Lapin päihdeklinikan entinen asiakas

Kommentoi

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s